۱۶ مرداد ۱۳۸۴

داره دستم میاد من به عنوان یه مرد چقدر نفهم هستم

به عنوان نمونه یه بار وقتی داشتم با یه دختره بهم میزدم اعلام کردم که آره عزیزم تو به من دوست داشتن رو یاد دادی، حالیم کردی خوب بودن یعنی چی و از این جور حرفا. به خیال خودم داشتم با خوبی خوشی قضیه رو جمع می کردم

اون موقع دختره ساکت موند

یعنی دهنش با موند همین طوری

حالا می فهمم چرا
طرف کف کرده بود
من حتی سایه طرف رو هم نمی دیدم

به هر حال
من یه مرد هزار تیکه نیستم که هر تیکه ام رو زنی ساخته باشه،
(مدل رویایی)

من هیچی نیستم

من چیزی از کسی نگرفتم،
من یه کیر دارم
با تقریب احساساتی ام
و خود خواه.


(البته آب شکل کوزه را به خود میگیرد. زن ها نماینده خدایان اند. ما تصویر خودمان را در زن ها خالی میکنیم. (آبمان را نه - آبمان احتمالا یک مکمل غذایی است) احتمالا برای نقش این تصویر است که خلق شده ایم. ما خودمان را برای اولین جنده آتش می زنیم. زمان که می گذرد چیزهایی در ما رسوب میکند که معنای حقیقی زندگی را برایمان روشن می کند. دخترمان را که ببینیم می فهمیم چرا. و هر مزخرف مشابه دیگر)

۲ نظر:

ناشناس گفت...

to be man gofti az in kir hazar kon
lahzei chand bar in ghotr nazar kon

ناشناس گفت...

moshti ahano sang .. chi gharare az toosh dar biad ? kir ?!