۱۸ شهریور ۱۳۸۴

بالاخره راهم رو پیدا کردم :

۳ نظر:

ناشناس گفت...

یه جا خوندم که wilhelm reich میگه :

سکس تنها مسئله ی اصلی است.
آدمهایی که مشکل جنسی دارند یا میل جنسی در آنها سرکوب شده یا در محیطی مذهبی رشد یافته اند و در قید و بندهای آن گرفتار بوده اند به ناچار دچار روان پریشانیهای متعدد و چندگانگی شخصیتی می شوند.آنها می کوشند تا از هر راه ممکن این غریزه ی حقیر و سرکوب شده ی خویش را التیام ببخشند. واکنشهایی همچون گرایش به بحثهای عمیق علمی یا اجتماعی تنها بهانه ای است برای آنکه فرصت ابراز افکار درونی خویش را دوباره بازیابند.
آنها پیوسته در تلاش اند تا دیگران را در برابر رشد فکری خود تحقیر کنند یا به بازی بگیرند و از اینرو کمبود ناشی از واپس زدگی میل جنسی را در خود جبران نمایند ....

ناشناس گفت...

اینجانب
خواندن کتابهای wilhelm reich را به شما توصیه می کنم دوست رشد یافته و به تکامل رسیده ی من.

(:

ناشناس گفت...

ببین عزیزم من حتی اگه تمام اعضا خانواده تو رو از تمام سوراخاشون (تاکید می کنم حتی سوراخ گوش !)
بکنم بازم عقذه جنسیم برطرف نمی شه خب دلیلشم همونطور که ذکر شده دقیقا همونایی که گفتی !
آفرین .
خواستم از دلایلت تشکر کنم .

(یکی یکم ویاگرا به این بابا بزرگا بده دوره هم باشیم)