۱۰ تیر ۱۳۸۸

آقای موسوی در آخرین بیانه اش گفته است:
"در ابتدا هدف همه ما از شرکت در انتخابات آن بود که عقلانیت دینی به فضای مدیریت کشور بازگردد، ..."

بقیه را نمی دانم آقای موسوی. اما من هدفم این نبود. با حفظ احترام به شما به خاطر پیگیری حقوق مردم، من دقیقا برای این رای دادم که مثل شمایی نیاید و ادعا کند که من مثل او فکر می کنم.
من جدا از این که هر کس در آن مملکت است فرض می کند من با او موافقم خسته شدم.

در ضمن بین خودمان باشد. من فکر میکنم چیزی به نام عقلانیت دینی اصولا امکان وجود ندارد و به فرض هم که به هزار ضرب و زور (مثلا اگر نمی خندید توسل به گفتمان پست مدرن) امکان وجود آن را به ما قبولانید، من ترجیج می دهم عقلانیتی کاملا ایزوله از دین کشور را اداره کند. همان طور که همه دنیا ترجیح می دهند. همان طور که خیلی از روحانیون غیر سیاسی همان دین ترجیح می دهند.

۸ نظر:

Farzam گفت...

Eyval
Eyval

Harfe Delam ro ZaD ,
In Nekbat fekr mikone hame ashegheshan ...

Nili Rainbow گفت...

ما هم به طرز بدجوری موافق هستیم

Nili Rainbow گفت...

ای بابا من هم هی میام اعلام موافقت می کنم!

ناشناس گفت...

baba jan inja jav hakeme, javve hagho hoghoogh masalan ya zolm setizi o tanafor az ahmadi nejado ina. har dari variyi mishe dar in halat goft az jomle aghlaniate dini. alan bahse afkare azade ensanhaye azad nist. kheyli moonde ta oonjaha beresim.

Duff گفت...

پیشنهاد می کنم عوض معرفی فیلمهای کیری، لینک های بیشتری بدهی. نه اینکه بخواهم به سلیقه فیلم کیری ات توهین کنم فقط کمی از کیر کیر کردن با تو تنم مور مور می شود.(منظور: (سه روز پیش لینک خوبی بود

FM گفت...

see

Sadaf گفت...

signed!

binam گفت...

سلام
آقا لاتای ایران دیدی فرض کن لاتای دروازه غار جمع شن برن آمریکا با لاتای اونجا دعوا کنن تو که هر دو طرف دیدی بنظرت کی میزنه.اصلا آمریکا لات داره مثل ایران .مردم ازشون بترسن نمی دونم سر کوچه وایسن.یادمه زمستون بود دوران راهنمایی رفتیم برای یه کاری طرفه شوش یکی از گنده لاتای اونجا داشت راه می رفت سر خورد با کون افتاد زمین اونا که لات رو می شناختن به رو خودشون نیاوردن رفتن بد بخت دوتا جون قد بلند خوش هیکل اینا یکدفعه خندشون گرفت هیچ موقع یادم نمیره چنان لغدی زد در کون این دوتا مثل ماست دوتاشون ولو شدن بعد نعره کشید حرومزاده ها چرا می خندیدن صداشون در نیومد.تو عالم بچگی همش خودمو جای لاته می زاشتم میگفتم وقتی بزرگ شدیم مام اگه سر خوردیم اینطوری می کنیم.نشد که بشه.سر خوردیم ملت بهمون خندیدن .مام خجالت کشیدم فقط